Mărcile Biofarm au fost create pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor clienților noștri, diferențiând produsele proprii de cele ale companiilor competitoare. Ele crează recunoaștere, dau valoare produsului și companiei și sunt o promisiune a calității, profesionalismului, eficienței și accesibilității produselor în raport cu consumatorii.

Prin mărcile sale bine concepute și administrate, Biofarm și-a creat o reputație favorabilă și notorietate, crescând astfel încrederea în rândul cumpărătorilor, clienților și consumatorilor săi.

Mărcile Biofarm facilitează schimbarea comportamentului consumatorilor prin crearea încrederii, cunoașterii, a unei conexiuni emoționale sau prin reducerea riscului de confuzie.

Cunoscând foarte bine importanța mărcilor sale, Biofarm investește permanent în crearea, protejarea și promovarea propriilor branduri.

În prezent, Biofarm are numeroase mărci proprii (verbale, combinate, figurative) și sloganuri înregistrate la OSIM, OHIM si WIPO, multe dintre ele fiind prezente pe piața farmaceutică românească de peste 50 de ani.

Triferment®, Colebil®, Cavit®, Anghirol®, Clorocalcin® și Bixtonim® sunt doar câteva dintre cele mai cunoscute și cu tradiție mărci ale companiei Biofarm. Alte mărci cunoscute ale companiei sunt Carmol®, Pinovital®, Hepatoprotect®, Ascolecitin®, Sennalax®, Mecopar®. Pe de altă parte, mărci mai noi ca Bioflu®, Anghirol®, Devaricid®, Nervocalmin®, Carbocit®, Bioland® sau Biodigest® vor deveni mărci premium datorită capacităților terapeutice ale produselor.